Skiis

UNDERBAAAAART!

Kom nyss hem från backen, varit där och åkt lite med Anna och Oskar!
Snacka om att jag älskaaaaaaar snö!!!!!!!!!
Jag och Anna övade lite på mina hopp och i vinter ska jag verkligen satsa på att bli bra på det :)
Jag får helt enkelt bara skaffa mig ett bättre knäskydd först så jag kan leka mer...

Är iaf genomfrusen nu och måste lägga mig i badet...

Var och köpte skor till balen idag med, fick en liten överraskning när jag kom hem och skulle ta upp dem och prova... De paret jag trodde jag köpt låg inte i påsen, utan ett par andra som jag kollat på men de var för dyra, men tadaaaaaa, där låg de! De hade alltså tagit fel par och gett mig, haha! Det tjänade jag 500 pix på, Thanks!

Nä, badet var det va?

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback