Tired

I`m so tired of just hanging around....

Plugg hela dagen i stort sett, eller ja, middag på coffe med Kate och träning med såklart!
Men ikväll har jag skrivit lite på min uppsats, pluggat Internationell ekonomi, och skrivit lite på vår PA rapport skiss.. Vilken underbar kväll va?
Men nått roligt har jag iaf gjort, kollat på en massa lägenheter i sthlm, det ser ljust och bra ut! Åååååh, det pirrar i magen av bara tanken, ÄNTLIGEN ska jag få komma bort och härifrån!!!

Jensa är fortfarande hemma iaf, det är skönt! Och snart är det helg, ännu skönare!
Och då är det ju som sagt bal, så himla kul!

Nä, Jens säger att det är min tur att kirra kvällsfikan och sen är det sex in the city :)

With love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback