Torsdag kväll

och imrogn bär det av :)
Men Kejtan har antagligen gått och dragit på sig en halsfluss så hon blir kvar hemma i sängen....
Det känns ju sådär..

Men nu är klockan snart halv 11 och jag har inte ens gjort hälften av vad jag ska idag.. Jag har inte packat ännu, inte tvättat det jag ska, inte damsugit, inte plockat ur diskmaskinen, och så ska jag hinna duscha med innan klockan hunnit blivit...4?
Jaja, skitsamma, jag gör det jag hinner och sen så får jag ta tag i damsugningen och tvätten när jag kommer hem..

Jens anländer iaf inom nån halvtimma, hem till kära (?) Sundsvall! Det gör mig lycklig!
Sandra Maja Sofie Joel och Emil sitter i min soffa och kollar på film och käkar klasskaka, det gör mig också lycklig!
Pumpkin käkade middag här hemma med mig idag också, det är alltid lycka! Dagen har helt enkelt varit bra!

Nä, nu ska jag ta tag i allt medans de andra ligger i soffan och jäser..

Imorgon baby, imorgon!!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback