Verklighetsutflykt

Till sommaren så bär det av, helt själv!!
Jag har kollat runt lite med jobb och så nu när jag varit nere i sthlm, och det ser rätt bra ut..
Lägenhet ska kirras så snart som möjligt så att allt blir klappat och klart,så jag bara kan lassa grejerna och åka efter studenten!

Helgen har iaf varit kanon, hjälpt till en hel del i butiken, och därmed gjort av med en massa pengar på alla nya varor som kommer in, självklart gosat en hel del med min baby, och gullat med Melika!
Synd bara att man måste åka hem igen.. till en massa måsten och tråkigheter..

Till helgen är det iallafall bal, det ska bli underbart för jag bara älskar min klänning!
Sen är jag hemma 1 vecka, endast hemma, sen är det religionsresa på alla hjärtans dag till sthlm och uppsala, passar ju bra för du kanske man kan få en alla hjärtansdags puss eller två ;)
Och sen åker jag ned till sthlm igen där på lördagen samma vecka, på paraktiken med Ida, och stannar i lite mer än 1 vecka! UNDERBART!!

Nu ska falla ned i soffan (min tillfälliga säng eftersom handikappade jens måste sova i min) och kolla på nån film och somna sött !

Det har ökat takten du, du drog på den
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback