"Hem" igen

Imorgon eftermiddag tuffar tåget hem till lägenheten i Sthlm igen, skööööööönt!
Har varit grymt kul att vara hemma, men jag saknar min soffa, Ninja och ungarna och att bara stå och snacka skit med Karin i butiken om dagarna.. Saknar Holmen och promenaderna längs kanalen.. trots allt!
Dessutom så möter min käre mor mig vid tåget imorgon, hon åker hem från Gotland då men har ca 4 veckor kvar av sin semester så hon ska besöka mig och Ninja :) Jay kommer ned på onsdag med, dock bara över dagen, men bättre än ingenting! Sen dyker Jommsan ned snart om några dagar med, och ja, hela augusti verkar bestå av besök och sen kommer min käka Hanna ned med ett litet flytt lass, Lovin it!

Dagen idag har iaf bestått av sovmorgon, solning, stan med Dess och Frida, sen provade vi på vaxning här hemma (SMÄRTA) och efter det åt jag middag med papi på O´learys för att sedan bada i sidsjön med Anna och Oskar, sen avslutade vi det hela med att gå ett varv runt och sedan kollade vi på Lilla Kycklingen!
Morgondagen ser ut som så att vi ska ut och gå vid halv 9, sen måste jag städa och tvätta och så ska jag spendera dagen med Anna innan jag sätter mig på tåget..

How many days will it take for you to understand? This is who I am!

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback