Lägenhet, Jobb & Träning

Allt flyter på och jag har det rätt skönt här nere :) Allt är så grymt fint när solen skiner!!
På lördag får jag gå på semester, det ska bli grymt skönt:) Då kommer hanna ned på söndag vid 12 tiden så vi ska glassa i en vecka + söka jobb åt henne och jag ska kolla ifall det börjar bli klart med mina extra jobb.. Sen åker jag nog hem med henne och är hemma och snyltar på mamma och pappa en vecka, haha!

Just nu e Tore nere så ska väl umgås med honom något:) Och så håller jag ju på att fixa och mysa till lägenheten, fast ska inte bo kvar där så länge till eftersom jag fått en lägenhet här inne på Söder, mitt emellan Medis och Skanstull! Bara det att den lägenheten är hälften av den jag har nu, den jag har nu ligger på strax över 40 kvadrat och den inne på söder ligger på 22, men äääh, skönare att bo så nära jobbet!

Annars så gör jag inte så mycket just nu, hänger lite ute i Saltis hos Jens när de e fint, och är med Charlotta och familjen Nilsson.. Jobbet tar ju upp den mesta tiden, och så träningen med.. Allt är rätt skönt faktiskt, och så jobbar jag ju med sköna typer så :) Sen så flyttar ju Hanna ned om 1 ½ månad med, så det kommer bli grymt !!

Ska ta mig en springtur nere vid kanalen nu och sen dö i soffan hemma!

Love
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback