Noorwaaay

Har just suttit och kämpat med min CV och en registrering på norska manpower, vilken pärs...
Men nu e det gjort, så Norge, här kommer jag! Snackade med min kära chef Ninja igår och sa att jag måste åka senast första dagarna i Oktober, och det var hon med på! Så jag åker väl samtidigt som Gabbbii ser det ut som..
Nu är biljetterna till det stora landet USA bokade iaf, 100 dagar ska vi vara där, HUNDRAAAAAAAAAA!!!!:D Längtar värre än vad en idiot skulle ha gjort och kan knappt bärga mig! men först är det 3 härliga månader av slit slit slit som väntar, helt fantastiskt underbart...

Talade med min käre vän Sussie här om dagen med, inte hört hennes ljuva stämma på hela sommaren utan våra konversationer har endast bestått av skrivna ord, GOD I miss her! Men en månad sen står hon här på farstubron med sitt stora flin! Och i helgen kommer Dess, lovely! Sen så vankas besök av både av den ena och den andra.. Sandra, Sandra, Pilla, Gabbie och Pauli, Pauline mfl kommer och trängs i min lägenhet med mig, inget jag klagar över dock cause I love the company of two..
Bara det att jag verkar aldrig kunna lyckas hitta den där tvåan som ska ligga hemma i soffan med mig, inte den rätta tvåan iaf.. Men samtidigt passar singelskapet sig ganska bra just nu när jag över världen ska flyga och flänga!

Nä, nu ska jag bege mig till jobbet, köpa en massa av de nya underbara höstkläderna som kommit och efter det avnjuta en skön (?!) springtur hem till min soffa som är gjord för två!

Would you be my number two?
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback