Onsdagar

Det är verkligen det bästa, onsdagar bjuder alltid på det mesta!
Gårdagen skulle egentligen spenderats i en mörk biosalong eller nere på Waynes, och sedan skulle endast en öl eller två slinka ned.. Men icke, ingen bio och ingen fika, endast en massa öl!! haha!
Jag Gabbi Anna-Maria och Anna satt här hemma och myste till strax före 12 då vi fick skjuts ned på stan och stadshuset stod framför våra fötter.. Vi gled in men det var hyffsat dött, så vi slank ut på innergården flr oss själva och satt och pratade strunt och drack.. Vi lessnade rätt fort och styrde stegen mot O´Learys där det var bra drag..Festen fortsatte och vi dansade som galningar, tills jag hittade min pappa på samma dansgolv som mig, hahahahaha! Han var ute med några jobbkompisar, men inte fan trodde jag att de skulle gå på ett ställe där åldern ligger från 20-30, haha! Men jo, vi dansade loss och sen fick pappa bege sig hemmåt!

Jag Gabbi och Dan styrde stegen hem starx efter 2, trött men lycklig av en grym utgång!

Idag är vi desto tröttare och det är dags att åka och handla, laga mat och sedan sjunka ned i soffan till någon lättsmält film innan jag Gabbi och Jonas drar på bio..

You can count me out
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback