Resa?

Jaha, då kanske man ska börja då, sätta igång med att se sig runt om i världen?!

Pratade med Anna igår och hon ska ju med Gabbie och Frida först till Norge sen till Salt Lake Tahoe (eller hur det stavas) där de ska dela ett hus med 6 andra grabbar härifrån Sverige.. Och jag tror att jag ska haka på :) Jag menar, varför inte? Jag hade ju ändå i åtanke att dra till Vail, men det här blir ju ännu bättre !!! Jag får ju dessutom vara med 3 helt underbara barndomsvänner i ett halvår, och 3 av dessa består av snö och skidåkning endast!! Kan det bli bättre? Absolut inte!
Sen pratade jag med kära syster Pauline i morse, och berättade om att jag funderade på det, men att jag vet ju inte vad jag ska göra sen när jag kommer hem i mars/april, jag menar, det kan ju vara lite svårt att få jobb på en gång då sådär mitt på vårkanten? Men då kom jag på att man kanske ska ta det lungt nån månad hemma och sen åka tillbaka till Norge eller åka till Nya Zeeland för att jobba ihop en hacka pengar och resa lite till, och hon var lätt på så vi skulle kolla vidare lite på det och kanske kolla upp lite möjligheter när jag kommer hem till Sundsvall i slutet av nästa vecka :) Det här kan bli GRYMT!!

Jag känner inte alls för att vara kvar här i Sthlm i vinter, det ger mig ju noll skidåkning och jag kommer inte dirket ha så mycket ledigt för att åka upp till Åre, så det här känns som om det kommer bli bäst för mig.. :)

Tjohooo och Tjohej, nu ska jag och jobba..


Ibland förvånar du mig, på ett positivt sätt, att du kan vara så oändligt söt.. Önskar bara att de hade varit större än de andra..

Leaving..
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback