Sthlm, dåligt väder och jobb

Jag som såg fram emot att få komma hit igen, bara pusta ut, städa upp lägenheten och sätta igång med träningen igen, så blev icke fallet!:P

När jag i tisdags anlände så blev jag bjuden på middag hemma på Victor Balcks av Ninja och mamma.. Jag blev hemskjutsad av mamma senare och då fick jag äntligen landa hemma i sängen! Sent blev det även fast jag visste att Jay skulle duka upp tidigt morgonen därefter på en snabbvisit från Sundsvall :) Halv 6 vaknade jag första gången av att hon skcikade sms och sa att hon skulle komma en timma senare än beräknat, jag somnade gott om men ca 4 timmar senare så stod hon för min dörr och det var bara att masa sig ur sängen och göra sig redo för en dag på stan.. Johanna fyndade en massa och jag kollade på, men till sist lyxade jag till det med en väggladdare till Ipoden, haha! det är ju så jobbigt att jag måste ha en dator hela tiden för att kunna ladda den så nu blir det genast lite smidigare när jag åker bort!
Vi satt oss senare på dagen innan johanna skulle hem på trappan vid hötorget och myste i solen som tittade fram! Då fick jag sms av gabbi, hon saknade mig (partyprissen nr 1) och ingenville gå med henne på stadshuset..Så hon frågade om hon ksulle komma hit och vara med mig, jag trodde hon skämtade så skämtade tillbaka att visst skulle hon komma hit så skulle vi gå ut och rocka loss tillsammans fast på söder i sthlm ist för stadshuset i sundsvall ;P En halvtimma senare ringer tokan och säger att hon tankat bilen och är påväg!!!!!!!! jag blev överlycklig, åkte hem till Ninja och käkade kräftor och drack öl med dem.. 3 packet kräftor, en flaska mousserat, några öl och lite vin senare var Gabbi framme och redo! Vi åkte hem till mig så jag fick byta om och sedan begav vi oss in till stan och mötte en gammal kompis till gabbi! Även mamma och Ninja begav sig in och vi slöt upp med dem senare för att gåpå Kvarnen, hahah! Vilken kväll det blev och vid 2 tiden somnade vi utmattat i sängen hemma hos mig!
Så, så mycket vila blev det inte för mig bara för att jag åkte "hem"!

I torsdags började jag jobba igen, självklart var det strålande sol..men jag hade fram till 1 på mig så jag och Gabbi klev upp hemma, köpte räkor, mackor och en amssa frukt och la oss nere vid kanalen tills dess! Sedan shoppade hon loss medan jag jobbade.. Efter det tog vi en fika och så begav sig hon hemmåt igen..

I fredags jobbade jag sedan åkte jag hem till  Ninja som efter min tacos middag, en strawberry daquarie och några glas vin övertalade mig till teuqila och en taxi in till Kvarnen!Där blev det ännu mer teqila och en del drinkar och massa galen dans innan jag tog mina saker och gick hem vid 1 snåret eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter!

Så här flyter allt på .. Men just nu saknar jag nått hemifrån! Men jag är ju aldrig nöjd, så är det ju alltid, haha!

Nä, nu ska jag boka biljetter till Jens och sen dra på mig springskorna och bege mig hemmåt för att klippa mig hos Ninja och sen soooooooova!

Can´t you se, I`m drowning in your eyes
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback