Uttråkad

Det är lördag, jag är ledig, och det regnar... SUCK!

Igår efter jobbet, fick jag semester, jag hade ingen aning om vad helgen hade att erbjuda förutom imorogn(söndag) så anländer hanna vid 14 tiden för att spendera tid med mig här nere :) Så.. jag satt på tunnelbanan hem och då slog det mig, jag tar första bästa buss eller tåg hem, det är ju ändå Gatufesten och det kan ju bli rikitgt kul, alla ringer ju och säger att jag måste komma hem för att de är så jävla kul... Så jag sätter igång och ringer runt, alla har börjar förfesta eller är inte hemma, så ingen kan kolla tider på datorn, men Gabbie ringer snart upp och kollar, INGET absolut INGET tåg eller buss har nån ledig plats.. SKIIIIIT! Så jag åkte hem, kollade på OC hela kvällen tills jag däckade i sängen av uttråkan.. Sen vakande jag vid 12 idag, paniiiik, jag måste hem tills ikväll, jag bara måste, så jag skyndar mig allt vad jag har hemma (stället ser ut som ett bombnedslag nu tack vare det) och åker in till jobbet för att kolla första bästa buss, tåg eller flyg, men nej, nej nej nej nej nej, inget... Skulle jag åka skulle jag inte komma hem förrän starx före 10 ikväll, och jag måste åka resan 12 timmar senare, känns som om det inte är värt alla de pengar den snabbvisiten skulle komma att kosta..

Så det blir en regning dag i Sthlm, ska släpa fötterna efter mig här inne på söder innan jag beger mig hem och byter om till joggingkläder och springer ut och gör lite nytta.. Sen ska jag städa upp så det inte ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig när Hanna kommer imorgon, och efter det kan det bli en tripp ut till Saltis för att hänga på Holmen och käka och surra med Jens!:)

Och föresten, jag har bestämmt mig! I september drar jag med Anna, Gabbie och Frida till Norge för att tjäna ihop pengar för vår resa till Usa i januari !!!!!!:D FAN så kul det ska bli!

You still means the world to me..
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback