Lyckan

Lyckan är olika för olika individer, men för mig är det att äntligen vara här!
Sundsvall, skola och student är avklarat och jag står nu med hela världen framför mig.. Jag är fri att göra precis vad jag själv vill, och vill jag dra till Kina imorgon kan jag det.. Vilken KÄNSLA!

Lägenheten är hur fin som helst, och stor :) Mami och papi kommer ned efter midsommar och fixar allt med mig, det ska målas om i hela lägenheten och så ska vi åka på IKEA och köpa allt jag behöver nytt.. Sen ska jag få ett helt sprillans badrum, det ska kaklas och så ska jag få nytt badkar, ett sånt där litet sött med tassar :) Dessutom är sängen stor och skön med och jag har heltäckande rullgardiner, som jag inte haft sen jag flyttade in till stan hemma så det ska bli skönt att få sova ostört utan solen i ögonen igen! Dessutom har jag en walk in closet !!!!!!!! inte sådär fruktansvärd stor, men ändå ;)

Just nu bor jag hos Ninja, och det känns faktiskt som om jag skulle kunna göra det hela sommaren men samtidigt vill jag ju in i mitt eget ställe för jag har också en liten utegård där jag kan ligga och sola lediga förmiddagar, och sen är det ju gångavstånd både till Ninja och till jobbet.. Men just nu knallar jag 6 km till jobbet på dagarna och tar tunnelbanan hem till Tallis.

Sjukt varmt här nere iaf och allt är bara skönt! Ikväll ska jag ut till Saltis och käka med Charlotta och några till sen blir det utgång:) Ska nog glida ner på bryggan till Jens med och sörpla i mig en daquaries, UNDERBART!

Nej nu måste jag tillbaka ned till Eva som står själv i butiken nu så jag fick vila lite, hon tyckte jag såg lite trött ut :P Men jag har ju jobbat hela veckan nu också i stort sett hela dagarna, men ska piggna till nu så att kvällen blir lyckad!

Worlds greatest
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: suss

tove!! de låter fan i mig som att du har de underbart!! de funkar härnere också.. lite si och så. men de blir nog bättre. vet inte om du läser kommentarer här men ja hoppas du ser min=) ha inte pengar på mobilen å hittar inte din mail!! hur som helst, finns absolut ingenstans du å dessan kan slagga i lägenhete=( å ja vet inte hur mkt ja jobbar i juli.. vilka tider. tråkigt å komma ner om ja bara står på jobbet liksom. så vi får höras iaf!! å se hur allt blir. lev väl=)

2007-06-17 @ 13:19:27
Postat av: Mumin

Hej stumpan! Skönt att höra att du har det bra och lever! :) Får ta och ringa dig nån dag framöver här och prata lite.... :P Puss på re gullunge! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback