Missing you like...

... missing you like crazy!

Helgen jobbade jag ju som sagt, och i lördags var det utgång!
Så efter jobbet åkte jag hem och sov lite sen gjorde jag mig iordning och åkte in till hötorget där jag mötte upp Charlotta. Sedan gick vi till Josefine och där var det lite förkrök med några :) Var väldigt trevligt men jag kännde att tröttheten hade ett starkt övertag på mig..
Strax efter 12 begav vi oss ned till sture och efter det vidare på laroy.. Så, det hela var inte riktigt min grej och jag kännde nån gång vid halv 3-3 att jag inte stod ut längre och var för trött så hemmåt begav jag mig.

Klockan 8 morgonen efter vaknar jag av att Ninja säger att det är dags för frukost så jag masar mig ur sängen och kommer upp till dukat frukostbord :) En timma senare satt vi i bilen påväg ut till mormor och barnen i öregrund. baksmällan smög sig på under bilfärden och dirket när vi kom fram la jag mig i sofan och sov några timmar.. Sen käkade vi och åkte hem vid 5 tiden..

Nu sitter kjag på jobbet och tänkte väl ta mig hemåt, käka lite sen ta min dagliga långpromenad :)
På torsdag kväll åker jag hem en snabbis för att fira midsommar med mina kära, Anna och Gabbie med familjen! Och så ska jag hämta lite mer grejer, åker tillbaka med pappa på måndag morgon för han ska hjälpa mig med att fixa iordning lägenheten!  Den kommer bli grymt fin när den e klar :)

Yours...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback