Student!

Imorgon får jag återvända hem, iaf för en vecka! Då jävlar ska det firas!!!!!!!!!!!

Sitter på jobbet nu, skulle gentligen inte börja nu, men fick komma tidigare om jag ville, och självklart vill jag ju det! Tackar inte nej till några som helst pengar eftersom den här senaste veckan har varit mycket kostsam för min del, bara igår shoppade jag loss på 1600, mycket bra gjort av mig, för det kommer ju inte gå några som helst pengar hemma nu under studenten?! DUMASS!
Har ju iaf fått med mig en del saker
1 par jeans
Några linnen
En jacka
Skor
Väska
Smycken
Skjorta
Klänning
Underkläder

Ikväll ska vi ut till Saltis och käka på bryggan, ska bli gott med lite skaldjur, sallad och självklart daquaries ;) mmmmmm för jordgubbar med sprit ! haha

Ska väl ta och sätta igång där nere nu så timmarna går fort, har ju iofs Karin här idag med, bra med helg så slipper man jobba själv!
Ses imorgon mami!:)

För jag ska ta studenten...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback