1 vecka..

.. sen kommer välbefinnandet och leendet :)

Idag hade jag en segstart tills mamma kom hem från jobbet vid halv 11 för att hon skulle hämta nått och stack in huvet i mitt rum och skrek "Men kliv upp och ut i sooooooooolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Härligt sätt att vakna på?
Så jag klev upp och tog på mig träningskläder och tog en runda ute i det varma vårvädret..

Skolan infann jag mig i vid halv 1 och fick reda på att vi bara skulle göra våran marknadsförningsredovisning och skulle sedan bege oss ned till mitt universitetet på en föreläsning, som varade i ca 2 timmar och var så ointressant och onödig! Varför föreläsa som sociologi och stadsvetenskap för ekonomer? Och varför ska man ens behöva sitta där och genomlida 2 timmar om man inte är det minsta intresserad av att läsa vidare, särskilt här i Sundsvall..
Iaf, jag genomled det hela och gick sedan hem för att få i mig nått innan mötet med SFGF, som varade i 5 min, och begav mig sedan bort på ego för ytterligare ett träningspass, skönt!

Nu ikväll har jag mamma och pappa gjort upp en "budget" för allt med student och liknande.. Mamma verkar allt annat än nöjd..
Och nu har jag just läst lite för engelska provet imrogn, som sägs vara det lättaste provet i världshistorien! Ska nu borsta gaddarna, slötitta lite på tv och sedan lägga mig för att plugga på lite mer..

Baby I´m trying
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback