100 dagar kvar

It`s you who makes my knees shake, my heart beat, my mouth smiling...

Yes, Igår var 100 dagars festen på Aveny! Mycket dans och glada miner, men jag må då säga det, att det här med att gå ut är nog inte riktigt min grej längre.. haha!

Tog mig hem nånstans vid 4 när jag lokaliserat Kalle och hans kompis på efterfesten där Sandra var, jag själv pallade inte med. Utan gick hellre hem och surrade skit med min baby!

Dagen idag började jag seegt och långsamt, åkte och hämtade mumin strax efter 12 och så köpte vi max mat sen hem och mumsade och skrattade gott åt alla hennes gårdags bedrifter, vilken kvinna! hahaha
Sedan ringde papi och det blev bråttom ned på stan. Jag mötte upp honom inne på 1891 cafe och fikade lite, sen blev det shopping. Jag fick ett nytt skidunderställ från Peak och pappa fick 1 par nya jeans, 2 tröjor och 2 par skor! Var lite ojämn utdelning tycker jag?
Sedan blev det middag på 1891 och nu har jag nyss varit ute och gått, ska lägga mig i badet och ta det lungt ett litet tag sen får vi se vad kvällen erbjuder.. Hemmakväll antagligen, med en massa dipp såklart! Åh vad jag önskar att du vore hemma nu...Jag vill pussa på dig som tokig :)

Jag tror känslan kommit, den kryper sig sakta på
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback