Äntligen hemma?

Det skulle jag inte vilja påstå..
Har haft det grymt bra och haft underbar skidåkning (iaf de 2 första dagarna)
Dock så skedde det ett missöde på vägen upp.. Hanna fick magsjuka och fick redan morgonen efter ta första bästa tåg hem, nu när hon äntligen följt med...

Nu är man iaf här och det är inte långt till nästa lov som tur är, 3 ½ vecka sen är det påsk!
Då blir det Åre några dagar sen ned till sthlm och jobba!

Igår kväll var det mys på Majas balkong sen var jag chaffis till ca halv 5 i morse, har varit något seg idag!
Så jag Sandra och Sandra har bara legat i soffan och kollat film!
Och nu ska jag till soffan och mysa, sen blir det SÖMN!

Amy Winehouse - Rehab

Babyn...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback