Cause you need a real girl

Förvirring.. Men du vet så väl!

Måndag och jag kunde inte längta mer till nästa vecka redan, kunde inte längta mer efter honom..
Men veckorna går snabbt nu för tiden och all tid bara flyger förbi, och allt bara flyger ur mina händer känns det som! Hälp, snart är dagen (studenten) kommen och det är en del kvar att göra.. hm, ska väl gå ihop på nått sätt..

Dagen har varit skön, var i skolan till 1, var därifrån halv 3! Gick med Kejtan på stan och sedan coffee middag.. Sedan hem för hon skulle fixa och färga håret, och efter ca 2 ½ timma fick vi äntligen åka och träna!
Nu har jag precis duschat och fikat och tänkte faktiskt snart krypa ned under täcket, för imrogn ska jag upp och träna och vill helst inte vara döende när klockan ringer..

Love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback