Helg med sol

Äntligen helg, igen! Veckorna går så fort och det känns som om jag knappt hinner med mig.. fast vad gör jag egentligen?

Religionsprovet i morse var ju ett skämt iaf, jag fick totalt hjärnsläpp när jag väl kom in i klassrummet och skulle börja skriva, det var som om allt jag läst var bortblåst... Jag lyckades väl knåpa ihop poäng till G, verkligen jätte bra..
Nu är jag dödstrött eftersom de senaste dygnet har bestått av 10 gånger mer vaken tid än sovande känns det som och jag skull helst av allt ligga inne hela helgen och bara SOVA! Men eftersom det är så fint och varmt väder kan jag ju inte det, så nu ska jag göra mig klar och gå ned på stan med Hanna och Ida, sen kommer mami och vi ska handla lite saker och ikväll blir det mys med Hanna!

Imrogn ska jag träna på morgonen, sen lär det väl bli stan på dagen eller liknande, och på kvällen vill Hanna gå ut.. Men jag får vara chaffis i helgen för jag pallar inte vara helt död på söndag eftersom jag har en del skolarbete att göra då.. suck!

Så nu åker kläderna på och ut i den underbara solen
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback