I will be living my dream

YEEEEEEEES!
Fick just ett kärt samtal av min nya arbetsgivare nere i sthlm på Götgatan 42.. Där skulle jag från och med v 14 och under sommaren jobba extra, men jag har fått jobb, som är mer än halvtid!!! Just nu känns det som en lättnad och jag vet att jag säkerligen kan packa väskan och dra veckan efter studenten, TJOHOOOO!!! Nu är det bara ett extrajobb på sidan som saknas, men det ska väl inte vara så svårt?! Då tar jag i stort sett vad som helst, det handlar ju bara om nån gång då och då..
Så snart ska lappen om lägenhet upp i butiken, för det har visat sig vara ett effektivt vis att få en på, och jag ska leta runt som en galning själv med.. Så, lyckan just nu, är inte långt ifrån total!!

Saken blir inte värre av att jag om 45 min ska åka och hämta min käre broder på tågstationen!

32 skoldagar kvar nu, sedan är det klappat och klart!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback