Lovely

I'm obessive when just one thought of you comes up
I'm aggressive, 'cos just one thought ain't close enough
You got me stressing, incessantly pressing the issue
Cause every moment gone you know I miss you
I'm the question and you're of course the answer
Just hold me close boy cause I'm your tiny dancer
You make me shaken up, I'm never mistaken
But I can't control myself, got me calling out for help

Just your presence and I second guess my sanity,
yes it's a lesson, it's unfair, you stole my vanity
My tummy's up in knots, and when i see ya it gets so hot
My common sense is out the door, can't seem to find the lock
Take on me, you know inside you feel it right
Take me on, I could just die up in your arms tonight!

Dagen börjades med stavprommis, sen kom Sandra och jag segade lite väl hemma..
Ned på stan där vi mötte upp Ronny och Oskarsson, käkade och surrade skit som vanligt på Charm sedan köpte vi gardiner till Ronny och Sandra köpte kuddar som hon ska ha i hennes lägenhet som hon flyttar in i om några veckor..
Jag uträttade några ärenden och sedan köpte vi fika och åkte upp till Ronny där de just donat och fixat med gardiner och tavlor.. Har även snackat lite skit med babyn, för han pratar så mycket blajja, haha!

Ikväll blir det jag och Sandra som ska dega, ta en långpromenad och förhoppningsvis kolla på någon dålig gammal kärleksfilm? Lovely, haha!
Och imorgon då bär det av upp till underbara underbara Åre där en hel del skidåkning, partajjande och alla mina extra storbröder väntar, efrersom att alla kallar mig syrran, haha!
Och sedan när jag kommer hem kommer babyn med, kan det bli bättre?

Puss
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback