Sänkt

Detta kommer inte lägligt men jag är sjuk.. Jag är ju aldrig sjuk!
Vart smådålig i måndagskväll, men inget värre än lite kramp i magen..
Sov jätte dåligt hela natten även fast jag hade min baby bredvid mig! Vaknade på morgonen och var seg som jag vet inte vad men tog mig iaf upp och ut en stund i solen..
Sedan hem för jag var tvungen att vila innan jag skulle iväg med ali en sväng.

När jag kom hem blev allt bara värre och energinivån sjönk rejält och jag hade smärtsamma kramper i magen så vi tog tempern som visade 38,5 och ringde nån sån där sjukrådgivning uppe på sjukan. De sa att eftersom jag hade feber kunde det vara rätt akut, så raka vägen upp på akuten då. Där fick mamma och jag spendera hela kvällen och tog lite tester och så men de kom inte fram till vad det kan vara, så det var bara för mig att åka hem igen för att de om det blir bättre eller sämre.. Så just nu väntar jag bara och ser.

Försökte iaf ta mig till skolan idag, 1 lektion höll det sen var det bara hem och däcka i soffan.. Där har jag legat nu hela tiden och energinivån är runt 0.. Och ingen mat går i, bara några ynka munnar av blåbär och nyponsoppa, mumma ?

Nä nu ska jag gå och sura över att ali åkt "hem" igen och längta tills jag åker ned, dvs snart! haha

Här kommer våren
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback