Söndag

I´m trying to be good, good enough for you
Trying to be avalibal for you
Trying to please you
Trying to be the best girl, in the world
All just for you

Bakis dag, så in i helvete...
Jag och Sandra rullade hatten lite väl många varv igår och mådde som vi förtjänade när våra ögonlock med otrolig försiktighet öppnades i förmiddags!
Vårdagsjämning idag med, så 1 timma mindres sömn, var inte direkt det som behövdes idag.. haha!

Efter en seeeg start och mycket sömn hemma hos Sandra så tog jag mig upp ur sängen strax före 4 och begav mig hem för att kasta mig i soffan och tugga på några mackor, eftersom det är just för tillfället en pärs att laga mat här hemma när köket idag blev ett kaos.. Vi ska göra om diskbänken och sätta nytt kakel och hålla på, så vi har inget vatten, ingen diskmaskin eller något just nu,så det blir väl hämtmat i några dagar nu..

Nu kom mamma in, så ska konversera lite med henne och sedan återvända till min favoritplats på jorden, min underbara soffa!

Nästa vecka kommer min baby hem, längtan!

 för det fanns något så underbart
kanske var det kärlek av blommor brända av elden
eller så var det bara vinden som gick förbi
vi vet inte och det kommer inga fler tåg ikväll
men jag vet och förstår hur vågorna tänkte när de sakta blev mindre
ändå kan jag inte glömma, nej jag gör aldrig det
för, för mig var det som att stå under ett forsande vattenfall

Kommentarer
Postat av: Tove

Tåväbaby, du är utmanad! ;) Läs mer i min blogg!

2007-03-25 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback