Sweet escape

YES, nu om några timmar så bär det av uppöver !
Vi är nog de sista som anländer nu, alla andra är redan där, eller Alex, han kommer imrong eller på torsdag :)
Tjohooo, det kommer bli sånt drag, sportlov och påsklov är det bästa där uppe!

Dagen ser ut som så att nu måste jag duscha eftersom jag varit och tränat, sedan ta mig ned på stan för att inhandla en del saker.. Sedan förbi sofie och Sandra för att kolla läget och lämna sandras skor. Hem och packa efter det och om jag hinner ska jag landa i soffan ett tag innan Hanna kommer ned och pappa kommer för att hämta oss för att sedan bege oss..  En del att hinna med på 4 ½ timme, men vadå, lite stress har aldirg tagit kål på mig förut!

 
Jag och Hanna har även kommit fram till att vi måste åka till bulgarien eller liknande i år igen, men i år blir det innan studenten! Men först tar vi tag i Åre nu och gör det ordentligt, sen så tar vi semestern :)

Ska även skriva med ett grattis till Joakim, som idag tar ett steg närmare 20 idag, dvs blir han 19! Grattis !

Simma lungt
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback