Tid

Ännu ett avsnitt av Grey's och allt mer faller på plats.. Bättre serie får man leta efter, och klokare!

Tid, det behöver vi alla.. Och alla behöver det till olika saker. Vissa behöver den till att skriva klart en uppsats, göra klart ett arbete, betala av en skuld, eller bara att göra sig i ordning... Andra behöver den för att hinna tänka, bestämma sig för nått och göra stora beslut... Andra behöver den för att läka sår, för att läka sig själva och förbereda sig för ett "nytt liv" dvs en ny start, början på något nytt..

Vi behöver den alla som sagt, men sen får man inte glömma att vi har inte all i världen heller.. Man lever bara en gång och vi, iaf inte jag, har inte tid till att sitta och vänta in eller ut något. För tiden, löser inte allt och läker inte alla sår! Så, ge bara tid till det du vill ska ha sin tid och sin fas i ditt liv..

Don't let me down
/Tove Sand

---------------------------------------------------------------

Tog mig iväg till skolan iaf, en lektion kan jag ju stå ut, så nu sitter jag här på Kreativt Skrivande A... Tänkte att det är lika bra att jag går hit och visar mig eftersom det var ett tag sen jag var här, men jag gör ju allt mitt arbete i den här kursen hemma och är snart klar med det mesta med, men tänkte att Roger kanske uppskattar att se mig nån gång med, haha!
Känner att det kanske inte var sådär jätte bra av mig att gå hit, men jag ville bara få gå utanför lägenheten för en liten stund..

Jag funderar på om jag ska orka ta mig en liten promenad sen eftersom det är så underbart skönt väder, men jag känner mig redan rätt hängig och jag har bara varit ur soffan i en timme..  FAAAN, att jag skulle bli sjuk just nu!!!

Nä ska väl fylla på nån uppgift och se om jag kan göra några förbättringar, sedan blir det hem under täcket igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback