Tidigt

Det trodde jag aldrig, men jag tog mig upp! 07.55 var jag upp och på benen och nu sitter jag på krativt skrivande, morgonlektion, tisdag! Helt otroligt, jag har inte varit på denna lektion sen kursen startade i stort sett, haha!

Solen skiner och jag vaknade på ett betydligt bättre humör idag än igår. Idag ska jag göra mycket hade jag tänkt, ska hinna med både att träna, umgås, en fika med sandra kanske och pusta ut framför desperate housewifes..
Det här kan inte bli annat än en bra dag!

Funderar över helgen, vet inte riktigt om jag ska fly stan eller inte.. Funderar på att fråga pappa om busspengar och ta mig ned till sthlm bara för att få vara, skadar ju inte att jag får vara med min skitunge på köpet ;)
Nä, nu ska jag skriva klart min "inre monolog" och sedan gå och göra nån marknadsföringsuppgift som tydligen skulle vara halvgjord idag, suck!

Hold on, don't doubt
Don't ever ask yourself if I let go, cause I never will
As long as you trust me and want me to be, I will be here day and night
Don't ever question my motives, cause there are non
The only motive I`ve got, is to be with you
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback