Torsdag

I don`t wanna be a fool in this game for two,
so I`m leaving you behind..

Idag är jag mosig trött och har ont i huvet, så tog mig friheten till en hemma dag för att kanske hinna med lite skolarbete och vila!
Jens är ju kvar hemma tills ikväll med, så det blir nog lite lunch och lite stan med honom...
Men först ska jag åka och hämta pumpkin!


Dagen har resulterat i att jag och Hanna åkte och handlade, sedan hämtade vi Jens här hemma och åkte ner och käkade lunch på la stada.. Sedan strosade vi runt lite och hamnade som vanligt på Lee ett bra tag, vilket ledde till att jag som alltid börjar busa med Alfred (stefans hund) och fick med mig honom därifrån för att ta ut honom på en rejäl promenad!
Jag och Hanna åkte hem och bytte om och tog oss ut, gick upp till sidsjön, fick runt, sen tillbaka ned hit, och sedan ned på stan för att Hanna hade glömt att hanlda nått på ICA och sedan gick jag med henne hem till sig och tog en liten runda till med Alfred, så efter 3 timmars promenad så gick jag tillbaka med honom! SKÖNT!

Nu kommer snart papi, så då ska vi i kärnfamiljen käka middag tillsammans.. Det är inte varje dag det händer!
Sedan ska jag lägga mig i ett långt varmt bad och sedan bara slappa i soffan..

World's greatest
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback