TRÖTT!

Fuck you and have a nice day...
Ungefär på så bra humör är jag idag!


Som det kanske märks så har jag inte varit på vidare humör idag.. Vaknade verkligen på fel sida, var sjukligt trött och allt känndes bara så meningslöst.. Resväskan och första bästa buss härifrån känndes inte långt bort!
Har haft 2 lektioner idag, och emellan dem har jag städat och donat på här hemma, sovit en hel del och funderat funderat och återigen funderat.
När jag väl kom hem, rätt nöjd ändå efter engelskan och lägesrapporten, så damp jag ned i soffan, helt slut och somnade väl på några minuter.. Mamma kom hem och undrade hur det var egentligen och jag hade inget vettigt svar, så hon ordnade mat och allt till mig! Även hon kan vara bra snäll ibland, min kära mami..

Nu kom jag nyss hem från Kate, vi har pratat om livets allvar och jag fick ur mig en hel del oväntat, jag visste inte att allt det fanns inom mig ?

Känns som om att läget just nu suger en del energi ur mig och ja... det är dags för ett bad sen en lång natts sömn!
I care for you, I realy do
/Tove Malin Sand Bergstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback