Våren

YEEEES, energin börjar komma tillbaka och vårkänslorna sprudlar!

Idag mår jag utmärkt och har haft en långfika nere på charm med flickorna flies! Det fick med mig ut ikväll och denna kväll kommer bli händelserik, det hela började nere på charm och det känns som om denna kväll kommer att bli oförglömlig och lång, haha! Allt har ju sin egen historia som sagt, och denna dag kommer definitivt skriva sin!

Jag är glad glad glad glaaaaaaaaad och jag tycker om min baby så mycket så jag skulle just i detta nu kunna springa maraton ned för att bara pussa på dumstruten och springa hem sen! Glad är alltså ordet vi söker idag, ren lycka över att livet börjar komma mot sina ljusa tider!

Nu ska jag piffa, sen kommer tjejerna och sedan ska kvällens långa historia påbörjas!

Love
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback