4 maj och svin kallt

Trött trött trött trööööööööööööööttttt!
Dagen igår bestod av prov och redovisningar, inte 1 ända vanlig lektion.. Var helt slut när jag kom hem, men då skulle jag och träna med sandra så jag begav mig bort på ego, och efter 1 timmas träning ringde Anna, så då gick jag hem och sen tog jag en långpromenad med henne uppför södra berget och runt i skogen där. Sedan åkte vi ut på alnö och spelade kort och drack te innan vi däckade.

Dagen har bestått av sömn, promenad kring sidsjön med hilda och sedan åkte vi ner på stan där vi i stort sett höll på att frysa ihjäl på coffees uteservering..
Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag, sen möta mamma uppe på ICA för att vi ska handla lite grejer till kycklingen. Efter det blir det nog ett långt varmt bad, middag och vila innan jag åker ut till Maja, Sandra, Sara och dem i Bergsåker där de sitter och dricker..

Imorogn och söndag blir det PA rapport för hela slanten med Ida, den ska vara klar på måndag så.. Kul helg!

When I'm with you, it's all right
/Tove Sand


Föressten! Jens ringde igår och berättade att det höll på med mitt jobb på Berns nu och jag skulle få svar till veckan, sen kom en mycket intressant fråga från hans del med.. han frågade om jag skulle kunna tänka mig att vara barnflicka i vinter, i Vail, USA! TJOOOOOHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ om jag skulle få det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback