Äntligen!

Ja, nu var projektrapporten klar och inlämnad, nu ska jag bara skriva dagens loggbok sen är det klart klart klaaaaaaaaaaaart, aldrig mer!

Dagen bestod av sovmorgon, väldigt välbehövligt! Sedan tog jag tag i livet och klev upp ur sängen, gjorde några finjuseringar på rapporten, gjorde mig i ordning och gick bort på skolan där jag skulle möta Ida för att sedan skriva ut och lämna in varsitt exemplar till varsin lärare. Det var en enorm lättnad att ha det ur världen!

Efter det visade det sig att vi inte hade nå lektioner så jag och Lovisa pillade lite med vår Powerpoint presentation på ekonomin, Lovisa fixade det galant eftersom jag inte är sådär vidare haj på det. Sedan bar det av ner på stan med Sandra Maja och Sara där vi fikade och jag köpte hårfärg! Sen kom mamma och jag fick 3 par skor till bal och student :)
När vi kom hem satt Pumpkin och väntade på trappan med en jacka hon lånat och så skulle hon hämta lite info om en uppgift hon ska hjälpa mig med och när hon traskade hemåt så tog jag bilen ut till Anna och familjen Larnebring på Alnö för att färga håret och sedan ta en långpromenad!

Nu ska jag slappa lite och käka lite frukt framför TVn innan jag ska fortsätta med allt skoljobb....

For now... I just don't know
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback