Avslutat kapitel

Det är allt för sorgligt, och jag finner inte orden för dig....


Hemma från sthlm igen nu, trött som satan och känner mig stressad över morgondagens uppsatsskrivande.. Och jag längtar fruktansvärt mycket till onsdagen då belöningen kommer och vårat studentfirande börjar på riktigt, mösspåtagning kl 12 på torget och festen startar med pyjamas på hemma klockan 10 med tjejerna! TJOHEJ!!

Efter onsdag är det ledighet och jag ska skriva ytterligare en uppsats på torsdag innan det är bal på fredag.. Studentbalen 2007 kommer nog att bli ett minne för livet och jag älskar min gula klänning!
Sen nästa vecka är det bara att avsluta allt, tämma skåpet och så ska vi ha nötknäckarn, sedan åker jag till sthlm för att jobba lite 25/5-3/6, ska bl a kolla in min lägenhet som jag fått över sommaren i Skanstull, riktigt bra!

Nä, måste duscha efter promisen med pumpkin och sen lägga huvudet på kudden så jag har energi till att skriva imorgon...

what a lie
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback