Dum dum dumhuvud

Självklart så satt jag inte hela dagen idag på dagen utan släpade fötterna efter mig på stan, gjorde några småuppgifter och klagade mest på att jag har så mycket att göra så nu sitter jag här, fotfarande inte klar med religionsuppsatsen.. SUCK! Men det är endast 3 frågor kvar och dem sparar jag faktiskt tills imorgon.. Får väl avsätta en timma på eftermiddagen när jag ändå ska hem en sväng till att skriva klart..

Nu ska jag lägga mig, ska upp om 6 timmar igen för att sätta igång cirkusen, mösspåtagningen och en dag fylld av viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Ska dessutom hålla tal i dimman, jag och några till, våran svenska lärare kommer nog få sig en del goda skratt, haha!
Nä sängen nu va, sen vakna till en helt underbar dag!

Student 2007 är nu ett faktum
/Lycklig student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback