Frågetecken

Hur i hela fridens namn ska man hinna med allt detta på de 2 ½ veckorna som återstår av skoltid? Det är dagens fråga...
Har tagit mig en rejäl 2 ½ timmes promenad med Anna och Hilda ute på alnö för att vi sen skulle åka in hit för att jag skulle plugga och Anna skulle vänta på Oskar..
Så jag har pluggat och pluggat, och nyss tog jag en paus fårn ekonomin för att skriva klart en markandsföringsundersökning som skall vara klar för att redovisas imorgon. Så nu ska jag väl snart ta mig tillbaka till ekonomi böckerna innan jag somnar med dem i knät och lampan tänd, det hände nämligen igår när jag då låg och läste religionsboken, haha!

Det är ju som tur var inte lång tid kvar alls nu, endast 14 skoldagar kvar eftersom vi är ledig några + att jag kommer vara ledig nån dag till pga att jag ska till Sthlm och fira min födelsedag! Så för mig blir det t o m mindre än 14..
Men om 3 veckor så drar jag till sthlm för att jobba lite innan studenten med, kommer hem några dagar innan och festar järnet med alla lyckliga studenter, för att sedan några dagar efter studenten ta mitt flyttlass och DRAAAAAAAAAA!:D
Men som sagt, dit är det 1 natur rapport, ett religions hemprov, 1 engelska uppsats om Åre, ett Svenska prov, 2 naturprov, ett ekonomi prov, ett religionsprov, ett svenska tal, 1 svenska uppgift och sist men inte minst porjektrapporten (men den ska bli klar i helgen)
Så om alla önskar mig lycka till kanske det ska gå vägen?

Sweet dreams
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback