Götgatan 42

Sitter på jobbet nu, skulle egentligen inte börja förrän 3 men Ninja frågade om jag kunde komma in tidigare.. Och edt gör ju inget eftersom vädret är det tråkigaste idag och jag har verkligen inget jag känner att jag måste göra, förutom att leta efter en ny lägenhet... Stor SUCK, jag blev av med den jag skulle få nu om bara några dagar, hon som äger lägenheten bestämmde sig tvärt för att ta den själv i sommar så nu står jag utan igen.. Men har redan lite på gång igen så det är ju bra :) Kanske en i sandsborg, och ägaren till den håller kanske på att byta ut den mot en här på götgatan, och blir det så jublar jag högt och ljudligt! Snacka om att bara kunna kliva utanför dörren så är man vid jobbet och dessutom på söder !!!

I helgen har jag iaf bara jobbat och tagit det väldigt lungt hemma i tallis med Ninja. Vi hars ovit en hel del och några sena kvällar har inte varit på tal ens... Eller jo, i lördags så ringde broder och väckte mig vid 02.00 när han hade blivit övergiven av Viktor och hade ingenstans att sova eftersom det är lite krångligt att ta sig hem till Saltis vid den tidpunkten, haha! Så jag erbjöd husrum och 20 min senare stod han utanför dörren och ca 2 timmar senare somnade vi..

Ikväll efter jag stängt ska vi käka och gå på bio tänkte vi, tur att vi har varann i samma stad så vi kan hitta på saker!

Nä, nu ska jag väl ta och börja då, hoppas det blir bättre än igår, för det var en riktigt dålig dag då!

1 v och 6 dagar kvar!
Worlds greatest
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback