I wore a disguise 'cause I didn?t want to get hurt...

... but I didn't know I made everything worse


"I remember when I first looked into your eyes
It was like God was there, heaven in the skies"

Ja, jag kommer såväl ihåg första gången jag märkte att du kollade på mig.. Första gången du tilltalade mig.. Och nu kan jag skratta och le åt det eftersom att jag då var så otroligt ovetande!

Dagen har spenderats hemma, i skola och hos pappa. Först soooov jag, länge och skönt! Sedan var det sista redovisningen på Internationell Ekonomi kursen, som i och med idag blev avslutad! Sedan gick jag ned till Hanna på jobbet och blarrade en massa strunt och gick sen hem till pappa för att göra smörgåstårta till kvällen. Vid kvart över 6 tiden började mina gäster att rammla in en efter en för att fira min 19 års dag i förskott :)
Efter det har jag bara hängt med Sandra och blarrat om vintras, åh om vi kunde göra om Åre resan på exakt samma sätt, det var så underbart roligt!!!!

Nu sitter jag här och har försökt att börja på min uppsats som Islam, men det går inge vidare så jag lämnar det tills imorgon, måste komma igång med det innan vi åker vid 2 så jag inte har allt kvar när jag kommer hem...
Så, tar och lägger mig nu, njuter av min lilla sthlm weekend och kommer sedan hem för att avsluta livet som gymnasieelev!

Our moments...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback