Leaving

Ja, imorgon bär det av söderut, till min nya hemort nu skulle man kunna säga..
Humöret går uppochned som en bergodalbana, det är både spännande och skrämmande!

Idag är det iaf exakt 2 veckor kvar till studenten och idag när jag lämnat tillbaka böckerna och tömt skåpet så kom väldigt oväntade tårar, jag trodde aldrig jag skulle gråta över att lämna det bakom mig! Så studenten lär ju bli helt tårdrypande, lika bra att skippa sminket där, haha!

Idag har jag iaf avslutat allt, skrivit en engelska uppsats om Åre och gjort lite småuppgifter till Kreativt Skrivande kursen, mitt betyg i den kommer bli en stor besvikelse och dum som jag är har jag sumpat MVG i eng med för att jag är så jävla seeeeg! Jaja, de där betygen ska jag ändå inte ha till något på väldigt länge hoppas jag så..

Ikväll har jag och Anna varit ute och sladdat med storbilen, haha
Och så har några av oss i klassen sprayat lakan, och innan det hängde jag Ida, Johanna och Rutan på norraberget parkeringen och pumpade musik, vi är grym! Jag avek dock efter första lakanet var klart eftersom jag var tvungen att återvända till plugg.. Och nu när jag äntligen är klar med det så måste jag ta tag i packningen så jag får sova nån gång.. Måste upp vid typ 6 imorogn eftersom vi ska åka strax efter 7! Synd bara att jag har såna brister i min planering just nu annars hade jag kunnat sova åtminstonde en halvtimma längre och sluppit kolla igenom och packa klart imrogn bitti..

Nä, nu ska jag ta tag i det så jag får duscha och sooova sen, ska kolla lite på Tzatziki Morsan och Polisen med !;)

Leaving on a jetplane, don´t know when I`ll be back again...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback