Mos

Mitt huvud strejkar, eller jag kan nog t o m säga att hela kroppen gör det... Förkylningen är ett faktum och jag blir bara stressad av det eftersom att jag har miljontals med saker att göra!
Men nu gäller det väl bara att göra det bästa av situationen, antar att mina veckor framöver ser ut som så: sova, skola, plugga, träna, plugga, plugga, sova
Spännande dagsschema?

Gårdagen blev iaf rätt lyckad, men idag önskar jag dock att jag gett upp vid 12 när jag skjutsat alla ned på O´learys och åkt hem.. Men icke,  klockan blev 06.00 när jag äntligen fick lägga mig och stänga igen ögonlocken hemma hos Sandra! För när vi kommit ut från O'learys vid 3 så skulle hon absolut inte hem utan vi skulle äta och på efterfest.. Så mat blev det och efterfesten bestod av mig sandra och wande, haha..
Kvällen i helhet var kul, men som sagt, hade varit skönt att inte känna att jag kunde gått och lagt mig för flera timmar sen nu idag!

Nu ska jag ut och promenera i den härliga vädret med Sandy och sen blir det hem för att plugga religion, ta ett långt varmt skönt bad och sen soooooooooooooovaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ler av bara tanken på dig!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback