Nötknäckarn

Idag är det nötknäckarn, 8.30 till 18.00.. Inte sådär otroligt roande, känner att jag skulle kunna ha bättre för mig..
Men jag får ju nått gjort iaf, när jag ändå sitter här i skolan så kan jag ju göra klart allt som jag har liggande!

Vi har fått en uppgift om att göra nån hemsida och strunt, otroligt irriterande.. Jag vill ju vara hemma och SOOOVA!

Imorgon kväll eller tidigt på fredagmorgon åker jag till Sthlm och jobbar och börjar flytta lite saker med mig ned tror jag.. Spännande och det börjar kännas bra att jag äntligen ska få flytta nu! Det är inte långt kvar till studenten nu heller, ca 2 veckor bara och imrogn är sista dagen här i skolan.. Tänk att man aldrig mer ska tillbaka hit, sjuk känsla!

Ikväll skulle jag helst vilja gå ut och rulla hatt i goda vänners sällskap, men jag tror jag bör vara hemma och skriva uppsats, träna lite och sova för att sedan packa allt imrogn och gå hit och få reda på alla resultat och städa ur skåpet, lämna in alla böcker och förbereda mig på allt som kommer nu framöver.

Nä, ska skriva klart religionen nu inna jag börjar med engelskan, och så ska jag självklart försöka bidra med något till vår hemsida och rapport!

Jag fattar inte vad som händer, vad du menar och vem som talar sanning..Förvirrad!
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback