Söndag

When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more then ever
You can stand under my umbrella


Söndag, veckans tråkigaste dag. Jag och Ida gjorde rätt mycket på rapporten igår men det finns fortfarande en hel del kvar så vi jobbar på idag med...

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt, Ida och jag skrev och skrev, sen middag hos papi, sen hem för att skriva mer. När vi kände att vi kunnde lämna resten tills imorgon la vi oss i soffan och kollade på tv tills vi ringde Hanna som låg ensam hemma hos Crille, så vi åkte dit. Efter att vi suttit och pratat en del strunt åkte Ida och jag  och Hanna bestämmde oss för att ta en sväng ut... Så vi gjorde oss iordning och begav oss ner på Svenssons där vi snabbt vände på klacken och gick ut. Då gick vi ned mot O'learys och Coppers för att se om det var nå folk där... Vi stötte på en hel del och snackade lite innan de bagav sig in genom dörrarna och vi styrde stegen mot bilen för att åka hem och krypa ned under varma täcken eftersom kylan bet.

Nä, frukost nu och slappa lite innan allvaret börjar igen.

Nu förstår jag bara inte...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback