Student 07

Aaaaaah, NÄRA nära näääära nu!!
Igår när jag Sandra Maja och Sara satt på en bänk nere i solen på stan, klockan var kvart över 3, då konstaterade att vi då, precis om en månad, går ut på trappan!
Och idag gick vi igenom vad som är lvar fram tills dess, det är på ett ungefär ingenting! Visst har jag en del prov kvar och sådär, men inget jag klagar över idag för jag känner att jag kommer klara av det! Men all den lättnad antagligen pga att jag nu vet att IG i Naturkunskap B väntar mig på mitt slutbetyg... SUCK! Men läraren är ju helt slut i huvet och anser att man måste ha godkännt i exakt alla moment vi gjort under året, finns inte en enda lärare på skolan som skulle kräva det, men självklart skulle vi få just han till vår... Rattfylleri borde leda till fängelse, eftersom han åkt fast för det, och då hade vi sluppit ha honom!

Jaja, men det var 3 prov, 1 rapport och en hälsoundersökning mindre!
Så det som återstår är:
- Religionsprov som jag skall ha imorgon
- Religionshemprov, inläm 16/5
- Svenska prov
- Svenska tal, nationella
- Engelska uppsats inläm senast 24/5
- Eventuell svenska bok

Så nu ska jag ta tag i religionen, plugga tills mamma kommer hem för sen ska vi på smyckesverkstad på pärlbolaget där jag ska göra mitt armband till balklänningen! Sen blir det hem och plugga halva natten, för jag ska banne mig ha VG på provet imorgon!!!!

Föressten, jag får ju semester i helgen också.. Åker ned till Sthlm på fredag för att fira födelsedagen som infinner sig på lördag och handla handla handla :) Ska passa på att sola ute i tallis med om vädret tillåter.. Och självklart blir det fest!

Worlds greatest
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback