Kyla

Been allover, felt all of it, every god damn feeling. Love life, hate life, lovin, leavin. Been happy and more hurt then ever, all at the same time.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, känns inte som om något vill komma ned i skriva ord just nu. För jag vet inget själv.. Det ända jag vet är att jag vill inte vara här, jag är inte lycklig i denna stad såkallad Sundsvall. Jag är lycklig här för en stund men sen kryper sig känslor om att vantrivas fram, som någon slags hatkärlek till stället.
Snön har kommit med, vanligtvis skullde det ha gett mig oändlig lycka, iaf tills vintern är slut, men den här gången gjorde jag ungefär 1 glädjehopp sen var det över, men det kommer väl i samband med att flygplanet står redo att lyfta?

Känslorna går som i ett virrvarv just nu och ibland kan jag inte hålla isär på vad som är rätt och fel, men jag försöker hitta öppningen och sedan sluta påsen så, det är mitt mål. Eller? Äh, jag vet inte..

Julen är iaf bestämd, Mormor Jörgen Melika Mamma Jag och förhoppningsvis Jens ska fira hemma hos kära mor i värmen och med den årliga lilla lilla julgranen som får plats. Jag ska väl förmodligen jobba som en galning under mellandagarna och försöka vara med pumpkin så mycket som det går när hon anläder hem för att spendera 1 ½ vecka i kylan ist för Spanien! Nyår? Inte det blekaste och det känns lite som det kvittar också.. hade tidigare en vision om hur jag ville att det skulle vara då, dock vet jag inte om det är en möjlighet..

Nu är det dags att klä på dig och bege sig ned på stan, tömma ett bankkonto för att växla in till dollar, ordna en bil tills imorogn så jag kan tuta och köra direkt upp till Åre efter jobbet, och sedan bara njuta där i 2-3 dagar tillsammans med bror, elin, ozzy och mina underbara vänner. Ser fram emot att träffa alla galningar med, Ylva, Crigo, Sparris, ja ge mig bara allihopa på en och samma gång! För de, de är lycka..

Min säng står tom
/Tove Sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback