Mami´s

Slow down, please slow down
I need to find peace, anywhere in me
I feel like I´m under water... struggeling to get air
I feel like I`m lost in this body, trying to get inside my head

I wanna know, what I´m thinking what I´m feeling
What I want my life to be
I wanna know how I plan to make things easier
For everyone but me?


Sitter hemma hos mami, var tvungen att åka hem till tryggheten och värmen. Den finns inte riktigt uppe hos papi, inte på samma sätt.
Katten springer runt som ett jon, mamma sover och jag ska ta en dusch och sedan bädda ner mig i soffan och försöka få henne att ligga still där med mig, slå på nån film till sömnpiller och sedan sooova. Sömn behövs efter dagens slit på donken och röran där uppe i knoppen. Men jag vet, den reder sig snart! Bara det att jag är ju som jag är, och vi alla är ju olika.
Fan, vad jag känner att detta inlägg är tråkigt, haha! Kanske ska krydda med lite bilder, vet dock inte vilka.. Får kolla runt lite bland alla gamla godingar!:)




Kom på att jag hittat skivan med hälften av bilderna från jorden runt resan, kan ju vara kul att lägga upp!

Där bara en bråkdel, men ändå ett utplock! För er som inte vet stoppen på resan Singapore - Tonga - NZ - Hawaii - Florida.
Har dock en bild som tog priset av alla bilderna från resan, antagligen den mest fula men skrattframkallande bild på mig som någonsin tagits, trodde aldrig jag skulle visa den för någon, men man måste ju bjuda ibland!
 Mycket nöje!

For what it´s worth
/Tove Sand


Kommentarer
Postat av: dessan

haha men neeej det där va ingen ful bild! =) Då ska du se va Sussi kan framkalla. Tänk att den vackra fjärilen verkligen kan göra sej ful när hon behagar..hahahaha

2007-11-10 @ 20:40:24
Postat av: sofie

hanauma bay sista bilden innan den überheta på dig, aight? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback