Söndag

Söndagar i all ära, men fan så tråkiga de är! Särskilt när det första som händer när man kliver upp är att pappa säger att jag ska städa...Wiho, jag hoppar av glädje.

Helgen har bestått av fylla, sömn och kärlek. Fredagen vill jag helst lägga bakom mig, men gårdagen var skön trots alla mina bakisaktiviteter fram till 7 tiden.. Vid 8 tiden började iv korka upp igen, jag dock i mycket lung fart!

Kanske kommer ha kirrat ett till jobb nu med, vi ser.. Men AH, jag är så less på att jobba jobba jobba, känns som om det är det ända jag gjort sen studenten?
Nu känner jag att jag saknar stockholm,  jag saknar götgatan och jag saknar min lilla trädgård att sitta och mysa i, saknar mina djupa fönsterbrädor där man bara kunde sitta och snacka skit och fördriva timmar med att bara tänka, lyssna på musik och njuta. Jag saknar chefen, mitt änglabarn Melika och alla långa promenader längs söders gator. Jag måste tillbaka sen!

Nä, nu ska jag fortsätta städa, åka och köpa nått att käka, duscha och sedan är det middag här hemma på gränsgatan, efter det ska jag förhoppningsvis bara njuta av hans närhet och somna gott.

Pumpkin...
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: dessan

HEAR YOU SISTAH! vi drar från s-vall i vår efter france och usa. :D:D kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback