.......

Tänk om, men efter allt, om det skulle ske då, ska jag, ska han, ska vi, om  nån frågar, alla dessa varför och alla dessa jävla funderingar som gnager i min magen och mitt sinne...
Jag vill inte låta min nojighet förstöra nått som är så underbart.. fast skulle alla mina jävla funderingar, misstankar och onda aningar bara försvinna skulle ju allt bli så mycket bättre?

Det är som att röra ihop de bästa ingredienser som finns, skaka om och där finns den goda smaskiga kakan, så känns det! För så jävla roligt som jag har just nu, och ja, nu svär jag mycket men det är för att jag finner inte orden att beskriva det hela med, har jag inte haft på länge. Och förut har jag alltid haft för mycket att säga och för många invecklade konstiga långa förklaringar, men nu har jag bara en enkel helhet, och det är det bästa! Nått som är så bra med ändå så enkelt.

Så mycket som jag skrattar om dagarna och så mycket som jag längtar när han inte står mitt framför näsan på mig, ja det har inte funnits där på länge, och jag fattar inte hur jag inte har kunnat sakna det mer än vad jag gjort? För allt behöver inte vara komplicerat, det är bara mitt vrickade förflutna som säger det om kärleken.
Okej, allt har dina up´s and downs, men dessa spelar mig ingen större roll längre, allt har sin lösning...

Nu ska jag hoppa in i duschen, be för att Thomas inte måste jobba över natten så jag blir tvungen att kura ihop med mig själv inatt, ta en varm kopp te för det är så satans kallt här sen dona lite på rummet med de saker jag hämtade från mamma idag och sedan surra lite skit med papi när han kommer hem från evighetsmötet.

Worlds greatest
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback