"Jag är kär i dig"

Fylla var vad kvällen igår bestod av, en riktigt bra fylla som slutade i en fotölj på stadshuset klockan 5 med öl över hela mig och en trötthet som inte går att beskriva, men vad gör man inte för kärleken?!

Hanna kom hem i fredags, så jag åkte och hämtade henne vid tåget och sedan hjälpte hon mig att flytta mina saker från mamma till pappa, så nu är nya adressen gränsgatan 34.. Sedan blev det middag med mamma och pappa almqvist och sedan en film som vi somnade till, vaknade med jämna mellanrum hela natten av att det ringde här, slogs på ett alarm där och ja gud vet vad?  Så på lördagen tog vi oss upp i relativt god tid och satte igång med dagens måsten, Hanna hade flest och jag åkte mest bara hem och pillade med nya rummet, som förövrigt ser ut som ett bombnedslag med alla IKEA påsar med grejjer! Efter att ha ringt och väckt thomas (kl 16) så åkte jag och hämtade honom, hälsade på storebror och sedan jobb för honom och iordningfixande för min del.
Hanna gled in nån gång efter 6 och hämtade mig, så gjorde vi oss klara innan tjejerna dök in och efter att vin tetran öppnats så är det hela lite av en dimma fram till halv 3 tiden.. Helt enkelt en lyckad kväll med andra ord, haha!

Dagen idag fick en segstart eftersom att vi inte var hemma förrän efter 5 i morse, och nu gör jag absolut ingenting i väntan på middag och kvällen! Men ska väl gå och packa upp och lägga in kläderna i garderoben och byrån och få någon ordning på tillvaron.. Imorgon börjar vardagen igen med, Tove har fått jobb, ett riktigt tjusigt ett! ha ha ha...


Kärlek
/Tove Sand


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej :) Hemma nu? Vad är det för jobb du skaffat dig? Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback