Livet på en pinne

Jag är bara så glad och nöjd just nu, känner en bekant känsla krypa tillbaka, som jag inte kännt på så länge...
Och jag tänker suga på den här karamellen, länge länge lääääänge eftersom jag fått lära mig att goda ting är inget att kasta bort.

Fulländat skulle allt bli om någon bara ringde och sa, Hej, vi har ett jobb till dig! cause if they don´t., I`m fucked...
Så hoppas att någon tar sitt förnuft till fånga inom de senaste dagarna och ringer till tjejen med det fantastiska leendet på kortet och ger henne allt hon behöver ;)

Nä, nu ska jag ta av mig tröttmössan, sätta mig själv i badkaret för att göra mig ren och sedan söka 3 nya jobb idag , BOOM Vila och ICA nära


Babyboy...
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback