Look after you

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!
Då kan man ju fråga sig varför jag inte bara tar och pallrar mig i säng? Det har jag inte ens nått svar på, så tom är jag i huvet just nu..

Gårdagen var en mycket bra dag, dock en liten halvrisig start kl kvart över 7 när jag skulle köra pappa till jobbet och  ca 2½ timmas sömn var det enda som åstadkommits under natten.. Fick ju åka hem och somna om igen sen, efter en stunds sömn till så var det lunch med gabbi och hanna på stan, släpade mig hem efter det och flängde sedan runt både här och där.. Kvällen skulle blivit hemma i soffan men vi gick ist ut för att ta en öl som tillslut blev många innan vi tog oss hem igen. Där väntade godis, den som proppade mest var definitivt inte jag, haha! Efter det tokslocknade vi och jag vaknade samma härliga tidiga tid för att köra pappa till jobbet eftersom jag är tvungen att ha bilen om dagarna.. Sen fick jag mig nån timmas till sömn innan det var dags att åka upp till Härnösand med Tore för att jobba för donken och dela ut kanelbullar på stan.. Väl hemma sjönk jag bara ihop i soffan och luften gick ur, så nu ska jag nog slänga täcket över mig och ta igen de senaste dygnens förlorade sömn.. Inte för att jag klagar men skönt att sova nån gång ibland med!

Luuuv
/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback