Måndag

Jaha, idag hade man tänkt att ta sig i kragen, ta livet på allvar och söka sig ett jobb så skiter det sig i vilket fall..
Skrivaren var nästan slut på bläck så så var det med det.. Pappa får skriva ut på jobbet så imrong blir det inget slöande i sängen på morgonen utan upp och iväg för att intensivsöka hela dagen! Men antar att jag slutar upp på donken i vilket fall, hahahaa! Men fan så sugen jag är på Åre ändå... Ska åka upp till nästa vecka tror jag, om jag inte får jobb här hemma och ska börja jobba då..

Nä, nu ska jag göra något vettigt iaf, ut och springa! men sen då? Sundsvall måste få ett uppryck...

Tell me, please tell me
What to do, now that I know where I stand
Do you really think I could rely on this new person I have become
Do you really think I give a damn now that I can do whatever I want

Now I know, what im thinking what Im feeling
What I want my life to be
Now I wanna know how I like to make things easier
For everyone including me

/Tove Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback