Medarbetare

Yes, då var man tillbaka på gymnasiets extrajobb, för nu iaf...
Men sen kommer belöningen, den stora belöningen av USA och skidor och road trips!!;)

Men för nu, så är det du, jag och kärleken.


       ___________________________________________________________________________


Dagen börjades med att vi försov oss, det var tack vare tjejen från Bik Bok som vi vaknade och insåg att Thomas redan skulle ha varit på jobbet.. Så upp och iväg, men jag var lycklig eftersom jag nu har en arbetsintervju att gå på, iofs bara extra jobb men jag tar allt jag kan få nu..
Efter det blev det lång lunch med min vanliga lunch-kompis sandra, finns så mycket skit vi kan babbla om så vi tröttnar aldrig!

Har precis lekt mamma åt Erik och alla hans 245 kompisar som rivit huset sönder och samman och lagat mat till dem innan jag tog mig på en springtur runt sidsjön. Måste komma igåg som vanligt igen nu, blivit så förslappad sen jag kom hem, men det har ju sina anledningar med ;)

Nä, duschen nu, hämta gosegrisen, äta nånstans, förbereda mig inför morgondagens intervju, sova!

Kääääärlek
/Tove Sand

Kommentarer
Postat av: Kate

Im glad for you :)

2007-10-16 @ 21:53:23
Postat av: Tove

Thanks baby!

2007-10-17 @ 00:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback